Bestellingen & Retouren

Retourneren

Bevalt je order niet helemaal en zou je deze graag retour willen sturen? Dan is dit natuurlijk mogelijk.

Binnen Linolux maken we gebruik van een geautomatiseerde retourportaal waar je de retourzending zelf kunt aanmelden. 

Via onderstaande button kom je in de portaal waar je heel gemakkelijk de stappen kunt doorlopen en je retourzending vervolgens kunt inleveren.

 

 

Retourvoorwaarden

Je hebt het recht om een product binnen 14 dagen terug te sturen (afkoelingsperiode). Bij het retourneren van producten krijg jij je geld teruggestort zodra wij het product in goede orde ontvangen hebben.

Om een beroep te doen op deze retourregeling gelden de volgende voorwaarden:

  • Binnen 14 dagen na levering dien je ons op de hoogte te brengen dat je een product wilt retourneren (dit kan middels ons retourportaal)
  • Wij stellen het op prijs als je de reden vermeldt waarom het product retour komt.
  • Je stuurt de goederen retour in een degelijke verpakking en voldoende gefrankeerd.
  • De afgeleverde producten moeten 100% verkoopwaardig zijn.
  • Er mag aan het afgeleverde product geen enkele wijziging zijn aangebracht.
  • De verpakking moet ongeopend zijn en het product moet ongebruikt en onbeschadigd zijn.
  • Badjassen mogen natuurlijk wel gepast worden.
  • De afkoelingsperiode is alleen geldig indien je een product via onze webwinkel heeft gekocht.

NB: De afkoelingsperiode is geen proef- en testperiode (bijv. het hoofdkussen lijkt toch te zacht, het dekbed is niet warm genoeg, etc.). 

Zodra wij het artikel in goede orde ontvangen hebben, zullen wij je geld zo snel mogelijk terugstorten. Indien je een deel van de bestelling terugstuurt, storten wij alleen het bedrag van de teruggestuurde artikelen terug op je rekening.

Voor nu is het niet mogelijk om een aangekocht product in een van onze winkels te retourneren.